Zajmuję się zarządzaniem marką i komunikacją marketingową. Marka to dla mnie nie tylko logo – to emocje, historia i punkt odniesienia dla konsumenta. Łącząc pasję do badań z aktywnością międzynarodową, śledzę dynamiczne zmiany w świecie marketingu i nowych technologii. Dzięki temu pomagam firmom działać mądrzej, a konsumentom – wybierać świadomiej.
Politechnika Łódzka
Politechnika Łódzka, IFE/Wydział Organizacji i Zarządzania, Gestion et Technologie
Ukończyłam studia magistersko-inżynierskie na Politechnice Łódzkiej na kierunku Gestion et technologie w języku francuskim, a następnie kontynuowałam kształcenie na Université Jean Moulin Lyon III we Francji. Stopień doktora nauk ekonomicznych uzyskałam na Politechnice Łódzkiej, a stopień doktora habilitowanego – na Uniwersytecie Łódzkim. Tytuł profesora otrzymałam z rąk Prezydenta RP w 2021 roku.
Obecnie pracuję jako profesor zwyczajny na Politechnice Łódzkiej, gdzie od wielu lat prowadzę badania i zajęcia dydaktyczne w języku polskim, angielskim i francuskim. Specjalizuję się w problematyce zarządzania marką, marketingu międzynarodowego i komunikacji w mediach społecznościowych.
Od zawsze fascynuje mnie świat marek -swoją pasję do brandingu realizuję zarówno w badaniach, jak i w praktyce, zajmując się wszystkim: od rebrandingu, przez co-branding, po zarządzanie markami nostalgicznymi i markami działającymi na rynkach międzynarodowych. Marka to dla mnie nie tylko logo - to emocje, historia i punkt odniesienia dla konsumenta.
Byłam kierownikiem licznych projektów badawczych finansowanych m.in. przez NCN, NAWA, MNiSW i Ambasadę Francji. Mój dorobek obejmuje ponad 170 publikacji.
Jako visiting professor prowadzę wykłady m.in. na uczelniach we Francji, Finlandii i Słowacji. Wielokrotnie odbywałam zagraniczne staże naukowe m.in. w Grenoble Ecole de Management, Université de Nantes, Universidade Europeia, czy University of Perugia.
Praca ze studentami i młodymi naukowcami to dla mnie ogromna radość i źródło codziennej inspiracji. Mimo że sama wciąż jestem młoda ;), miałam już przyjemność wypromować 4 doktorów i ponad 150 magistrów oraz inżynierów.
Angażuję się w rozwój umiędzynarodowienia kształcenia i nauki – pełniąc funkcję eksperta Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej i recenzenta Narodowego Centrum Nauki.
Aktywnie działam także na rzecz uczelni, m.in. jako kierownik Zakładu Marketingu i vice-dyrektor Instytutu Marketingu i Zrównoważonego Rozwoju, członek Senatu, czy członek Rady Naukowej Interdyscyplinarnej Szkoły Doktorskiej Politechniki Łódzkiej.
Moja ścieżka zawodowa obejmuje również doświadczenie w sektorze prywatnym jako menedżer w firmie logistycznej Geodis Logistics Polska.
Jestem członkiem zarządu Polskiego Towarzystwa Naukowego Marketingu, członkiem sieci badawczej ERECO-PGV i Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego.
Wspólnie z zespołem realizuję projekt „Marketing od kuchni” – aby przybliżyć Łodzianom wiedzę o marketingu i prawach konsumenta.
Już jako młody naukowiec wiedziałam, że chcę iść własną drogą. Zdobycie doktoratu, habilitacji i tytułu profesora w młodym wieku było spełnieniem tego planu. Jestem autorką ponad 170 publikacji w zakresie zarządzania marką i komunikacji marketingowej. Prowadziłam badania na uczelniach na całym świecie, w tym na Harvardzie, Stanfordzie, MIT i Uniwersytecie Berkeley. Jestem stypendystką prestiżowego programu Bekkera oraz profesorem wykładającym na europejskich uczelniach.
Poznaj zasady rekrutacji i ofertę kształcenia na Politechnice Łódzkiej. Dowiedz się więcej.